09.02.27

Jag är ledsen för dålig uppdatering, men har inte orkat..

I onsdags var det lön :) Äntligen. Då åkte vi till City Gross och storhandlade! Hittade även kuddfodral på Jysk! Precis sådana jag letat efter.. Två lila nyanser!
Efter vi hade varit där åkte vi hem och lastade av maten, eller Viktor fick göra det medans mamma & jag åkte ner på stan x)
Mamma hittade sig ett par jeans och en tröja på Lindex. Hon hade 30% på båda! Jag har också fått en sån kupong, MEN jag får min på mailen och jag kan inte skriva ut den:S Inte så kul!
Jag köpte i alla fall lite nytt på Cubus:) 
Ska försöka hålla lite i pengarna nu tänkte jag :P 

Nu ska jag ta och göra mig i ordning, börjar jobba 12. 

Bjuder på en bild på kissen :)






Kommentarer
Postat av: mamma

va söt han är. kram till dej från mej.

2009-02-27 @ 13:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0