09.02.19



I tisdags jobbade jag bara till 4 :) Skönt må jag säga! Så på kvällen tog jag med kissen och åkte till Åtvid! gick jätte bra att ta men honom på bussen :) Tur det! 
Sen hämtade mamma mig vid bussen så jag slapp gå hem.
När vi var hemma fick jag hamburgare, för jag var hungrig :) Sen fikade vi! 
Jonathan hade fixat en film med, tror den hette The Strangers.  Den var väl okej, men det va lite konstig :P 

Igår så skjutsade mamma hem mig! VI stannade vid Unnerstad gård(tror de heter så) . Gud va mycket fint det finns där!! Om man bara hade pengar..

Idag är en dag då jag verkligen är såååå rastlös. Viktor kommer inte hem förns 4 tror jag :/ 
MEN, ikväll är Criminal Minds :) 

PUSS på er.

Kommentarer
Postat av: Jonathan

Den var ju inte alls konstig! :)

2009-02-19 @ 14:30:23
Postat av: viktor

nu e jag hemma!! puss

2009-02-19 @ 16:49:13
Postat av: Lotta

Du är så fiiiiiiiiiiiin Coco. Glöm aldrig det <3

2009-02-19 @ 22:28:43
URL: http://kluttan.blogg.se/
Postat av: Gulli

Jätte fin bild på dig vännen. Många kramar!<3<3

2009-03-13 @ 20:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0