Fortsättning..

Så, nu har jag klarat av intervjun :) Härligt! Det var för en ny skobutik som ska öppna här i Linköping! 
Vågar inte säga för mycket, men det kändes väldigt bra. Skulle få reda på vilka som fick det den här veckan! Hoppaaas :)

Annars gör jag inte mycket, har varit sjuk :S Började i torsdags då min hals svullnade upp, sen blev det bara värre med feber och förkylning. Men jag fick endå till jobbet på fredagen eftersom vi hade alla vänners dag! 
Det ville jag verkligen inte missa, så jag tog panodil och lite c-vitamin. Började 7.30, men orkade bara jobba till 15.30. Mådde inte bra på hela dagen, men stod ut.. Sen åkte jag hem till sängen och sov! 

Och alltid när jag blir sjuk nu för tiden så ska ju min röst försvinna :/ Så jag kunde inte jobba på lördagen, hade lite feber med, men det kan man ju leva med ;) 
haha, eller ja, om man nu inte ser nakna människor! (men det är en annan historia). Jag lovar att berätta om någon kommenterar och frågar ;) höhö, här raggar jag kommentarer!

Sen var jag ledig sön-mån-tis och så imorgon med :) Härligt! Så imorgon kommer mamma in till stan tidigt så ska vi gå lite på stan, jag har lagt undan en jätte fin hatt& skohylla på indiska som vi skulle titta på. Sen ska jag på synundersökning vid halv tolv. Tror inte dom här linserna är bra för mina ögon:S Men men, får väl se vad dom säger..

Nu ska jag se brothers & sisters!
Hejdåå

Kommentarer
Postat av: Jonathan

kommentar

2009-04-29 @ 12:23:26
Postat av: Google

http://lmgtfy.com/?q=Vad+menar+Cornelia+n%C3%A4r+hon+skrev+att+hon+s%C3%A5g+nakna+m%C3%A4nniskor%3F

2009-04-29 @ 13:58:34
Postat av: Lotta

berätta de där med nakna människor :P

2009-04-29 @ 20:53:55
URL: http://kluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0