Något att se fram emot

Igår var jag ledig :) Så i tisdags efter jobbet så hängde jag med mamma hem till åtvid efter jobbet! Sen sov jag där till igår.
Så igår kväll fick jag skjuts hem igen :) Eller jonte skulle endå ha skor så hon skulle åka i vilket fall :) han hittade iaf skor, och mamma med!
Sen gick vi en kort stund på ikano, mamma fyndade jeans på kappahl.. halva reapriset är skit bra ju! Häromdan så hittade jag en tröja till mamma där för 49:- , o så halva rea priset! Dyyyyrt va? haha. 
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, kanske åker till Åtvid! Får se! 

jag funderar på att ljusa upp mitt hår lite, typ lägga i lite ljusbruna slingor. Va tror ni? Inte blonda slingor utan det ska fortfarande vara brunt, bara lite ljusare brun! 
Såg ett kort från när jag gick i 4:an (tror jag) och då hade jag naturligt ljusbrunt:) Precis så vill jag ha!!

Ne, har nog inte så mkt mer att skriva om nu..
Förutom att LOTTA KOMMER HEM :) :) Vi ska träffas på söndag!!!!! Yeeeey!!

  
Älskar dom här bilderna, kissen ser ut o trivas :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0