Strålande solsken

Hoppas verkligen våren är på väg nu! Det skulle inte förvåna mig om de var 1 dm snö imorgon när jag vaknar x) Men det hoppas jag verkligen inte.. 



Igår var det ju underbart väder iaf :) Då tog vi en sväng med bilen, jag, Viktor & Gulli! Vi åkte lite hit o dit ;) 
Vi var bland annat på Unnerstad gård. Någon som varit där? 
Dom har jätte mycket fiiiint, fast det var nog mest jag som tyckte det var kul att vara där! haha.

Sen åkte vi till Chrianne i Tannefors! Också en prylaffär med myyyyycket fina saker! Där hittade vi 2 presenter, en till mamma och en till Sara( Viktors morbrors fru). Till Sara köpte vi en jätte fin ljuslykta som såg ut som en ros typ! Den blev hon glad för.. tror jag iaf;)

 
Vi åt på sannes på ikano huset med! maten är så himla god där :) Jag & Gulli tog kycklingspett och klyftpotatis, och viktor tog kebab! Vårat var godast ;)
Sen gick vi lite och tittade i affärer, viktor tyckte det var jätte kul btw x) Hittade inget just då, MEN sen kom jag på den bra idén att vi skulle köpa glas!
Så då gjorde vi det!
  
Nöjda och glada när vi fått våran glass :) :)

 
När vi kom hem så gick vi ut med kissen, de tyckte han va jätte skönt!

Det var allt för den här gången ;) Hoppas ni är nöjda! ( eller nått)
Puss O kraam 

Kommentarer
Postat av: Gulle

Sådär supermysigt och underbartväder!

2009-04-02 @ 19:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0