Glada nyheter!

Idag har jag varit med mamma hela dagen :) Vi handlade massa bra grejer, eller okej, hon handlade. Jag var mest bara en packåsna ;) haha. 
Vi åt även god mat på sannes på ikanohuset! älskar deras mat, alltid lika gott! Och mätt bli man ju lätt.
Just de, när vi var på Åhlens så ringde dom från Deichmann och sa att jag fått jobbet :) :) Fatta vad glad jag blev!!
Så jag börjar jobba där i juni, dom ska öppna i gränden, så då får jag nära till Cubus! Det känns tryggt x) kan ju inte flytta fööör långt ifrån dom! 

Imorgon ska vi hem och fira i Åtvid :) Grillning blir det! Mumsigt..
Nu måste jag städa lite, för viktors päron skulle komma hit och fika! på vad vet jag inte för vi har inget? haha

KRAM



Kommentarer
Postat av: mamma

grattis du är bäst.

2009-04-30 @ 19:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0