Bästa helgen på länge

Spenderade jag ihop med gulli :) Vi hade jätte trevligt! Vi har kommit på att när vi är med varann så äter vi för det mesta x) Haha! Först åt vi ostbågar medans vi satt och solade på balkongen, sen gick vi in en stund..Sen åt vi kladdkaka på balkongen. Sen gick vi och handlade mat, det blev tacos(med lite kyckling). Mycket gott! Sen avslutade vi med lite godis ;) höhö. Ja just de, glömde säga att vi tog en glass med innan vi gick hem till mig!! Haha ;) 
Konstigt att vi inte är feta? höhö

Sen tog vi lite kort o så.. Bilderna talar nog för sig själva!!

  


Idag har jag lekt med min lotta :) Vi började med att äta på steves eftersom båda va jätte hungriga!! Det var inte helt fel kan jag säga..
Sen gick vi lite på stan, fyndade lite på gina :) Bland annat en tröja som jag kollat på måånga gånger med inte köpt för ja tyckte den var för dyr, den kostade bara 49:- nu :O Så ja köpte den, och en tunika med. Sen skulle hon bli hämtad vid tre så då gick jag hem:) Blåste lite kallt bara :/ Jag vill ha vår/sommar nu!

Nu ska ja städa lite, sen är det one tree hill :) och gossip girl! 

Puss på er 

Kommentarer
Postat av: Gullie

hahahah tjockisar :)

2009-04-20 @ 17:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0