Yogi

Igår så jobbade jag 12-19.15. Myycket spännande dag :) men det är det nästan jämt när Kamilla jobbar x) Hon är värsta polisen, istället för att ringa vakten när vi sett någon ta något så stoppar hon dom hellre själva :) haha! 
Jaja, nog om det :P

Efter jobbet igår så gick Viktor & jag till Yogi för att äta :) Jag har faktiskt aldrig ätit där förut, men det var riktigt gott!! Sen åkte vi hem och kollade på idol, vi hann se Kevin & Anna sjunga tillsammans i alla fall x) men dom var ju bäst så det gjorde ju inte så mkt att vi missade dom andra. haha
Någon mer än jag som tyckte det var fel som åkte ut? 

Sen fick jag ryck igår typ vid elva, började städa lite och ändra om lite:) Fint blev det, men jag hann inte klart så jag ska fortsätta snart tänkte jag:) 
Sen kom jag på igår att jag vill jätte gärna ha en till soffa, en 2-sits att ha tillsammans med våran 3-sits. Så vi kollar runt lite på blocket, kan ju hitta någon billig i bra skick!! Än så länge har vi inte hittat någon men jag hoppas :)

Idag ska jag träffa mamma, Micki & Jonte på stan..Sen ikväll så kommer Gulli hit så ska vi äta tacos & sen ska vi gå uut :) Ska bli riktigt kul! 
Jaja, nu ska jag fortsätta fixa & dona lite!
Puss på er.
/ Coco

Kommentarer
Postat av: Lotta

Johan skulle åkt hem!

2008-11-15 @ 11:32:18
URL: http://kluttan.blogg.se/
Postat av: sandra

den andra robin eller kevin skulle åkt.. jag är så sur jag gillade verkligen han som fick åka

2008-11-16 @ 12:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0