Inte långt kvar..

Den här dagen har varit bra även att den inte började så bra :) Jag vaknade kl.8.00 av att jag hade försovit mig :S Det var bara att gå upp fort som attan och ta på mig första bästa & sen åka ner till  jobbet,där vi skulle ha personalmöte 8.30.
Viktor var riktigt imponerad av att jag hann göra mig i ordning så snabbt, hann till och med tvätta håret :) 
Annars brukar det inte gå såå snabbt x) haha

I alla fall, jag har hunnit med mycket idag.. Växlat pengar, vaccinerat mig, packat(snart klar), Köpt bikini, hittat vinterskor..
Måste säga att vinterskorna var ett riktigt kap, köpte dom för 49:- på skopunkten. Lägger hellre pengar på julklappar & rean sen.. 
Nu är viktor på balkongen och sätter upp granris på räcket :) sen blir det belysning i det med :) Myys!

Imorgon jobbar jag 12-18 , sen åker jag & kamilla hem hit & hämtar kissen. Sen åker vi till Boxholm & lämnar honom där eftersom Kamilla ska vara kattvakt när vi är borta! Hoppas det går bra.
Sen åker vi till Arlanda vid midnatt:) 
Yeeeeeeeeeeeeeyyy :)

Nu ska jag se på Desperate Housewifes..
hejdå



Kommentarer
Postat av: Gullli

Vilken tid åker du imorrn? Ha det så bra på resan nu!! och var rädda om er! Kramar / din kära Gulli <3

2008-11-26 @ 16:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0