Utgång

Idag har jag varit ute på ikano med Mamma & Micki :) Meningen var att jag skulle hjälpa Micki att hitta skor & jacka! kan säga att vi lyckades väldigt bra :) Hon hittade både skor & jacka.. Lite avis på skorna, men jag tror inte dom skulle passa mig tyvärr :/ men men..
Så då blev micki glad i alla fall :) Och mamma med x) Haha!! Mamma köpte sig en pyjamas med, hon blev så söööt i den! 
Jag själv köpte bara strumbyxor & spray. Går åt vääldigt mycket spray när man har lugg x) haha! Gör säkert av med 1 liten flaska i veckan, måste ha en liten för det är det som går i väskan!

Nu ska jag ta och leta fram min kjol som jag tänkte ha ikväll som jag inte hittade förut..Tänk om jag inte hittar den :S Då måste jag hitta något annat..Waaaaaaah :/
Ne, nu kommer snart Gulli, då blir det mat-tacos närmare sagt. GOTT!!


hejdå.


Just de, ni har väl inte missat min pappas blogg ^^ 

...Och pappa låten var faktiskt riktigt bra, lyssnade nyss på den!  :)



Kommentarer
Postat av: Pappi

Det är lite dåligt med uppdateringar här.

2008-11-16 @ 20:23:00
Postat av: Jonathan

Du kanske borde uppdatera lite.. :)

2008-11-16 @ 22:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0