Toppen helg!

Förlåt för dålig uppdatering men jag har inte haft tid! 
I fredags så jobbade jag, sen efter jobbet hängde jag med Nadja hem så klippte hon min lugg..Sen åt vi pizza för viktor var på fotbollsträning och jag hade inte lust att äta själv! 
I lördags så kom Mamma & dom in till stan för Jonte skulle byta sin I-pod. Sen stannade Micki här & sov över tills idag. :)

Vi hade väldigt  trevligt :) Jag lockade hennes hår så hon såg ut som en filmstjärna x) typ..Men fint blev det! Hon har en jätte fin bil på sin bilddagbok. 
Idag gick vi ner till stan en sväng för att hitta ett par jeans till Micki, men efter mycket provande så gav vi upp..Istället gick vi & fikade på Expresso House:)
Där fick vi även sällskap av en trevlig duva som satte sig på golvet brevid mig :P haha.
Innan vi gick ut så sa jag till att det var en duva inne på golvet, då svarar han -Jaha, är han här igen x) Hahahahaha

Vill ni veta vad jag & viktor har gjort mer idag? Vi har julpyntat:) Lite tidigt kanske ni tänker men när vi kommer hem så har ju redan 1:a advent redan varit så vi gjorde det nu istället :) Det är så MYSIGT här hemma nu..Vill nästan inte åka 
härifrån..NOT!

Nu ska jag fortsätta kolla på Wallander.
Puss på er.



Gammal bild på syrran & mig :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0