Pigg :)

Ännu en ledig dag :) Idag gick jag upp lite tidigare än igår i alla fall! Vaknar jag halv tolv som igår så är hela dagen förstörd, jag är trött hela dagen och sen kan jag inte somna på kvällen :S Men idag är jag pigg! 
Måste plocka i ordning lite här tänkte jag , Gulli skulle komma vid ett-halv två :) Dammsuga måste jag i vilket fall göra för det är fjädrar överallt.
Och nu tänker ni, hmm har hon skaffat fågel? Men så är icke fallet, vi har tagit bort klädseln på soffan och eftersom kuddarna har dun i sig så blir det lätt så! Tänkte att vi skulle tvätta klädseln sen vid två då vi har tvätt tid..
Så blir den vit igen :)

Ne, nu väntar duschen på mig :)




                                         
Det här skulle man ha på sig när det är skitväder :) Har ni sett fräsigare regnstövlar?


Kommentarer
Postat av: gabbi

Sv. Nja.. majoriteten var ju inom rimliga priser tycker jag :) Kanske inte Miami resan men hoppas kan man ju alltid göra... :)

2008-11-20 @ 09:45:39
URL: http://gabbithegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0