Lugn söndag

Hade riktigt skoj igår:) Först var vi här hemma och gjorde oss i ordning och hade trevligt :) Sen tog vi bussen ner till stan( för det blåste ju typ storm:S ). Sen begav vi oss till Platå.. Ska erkänna att jag inte varit där förut, men det var kul! kan inte bli annat med Gulli :) Haha!
Sen tog vi sista bussen hem vid halv två. Jag tror båda somnade väldigt snabbt så fort vi lagt oss i sängen:) I alla fall jag!
Idag sov vi  till elva, gick upp & åt frukost & tog det lite lugnt bara.. Sen gick vi ner till stan medan Viktor hämtade bilen.. Hann inte gå så länge men , en munk hann vi med i alla fall :) 

Resten av dagen har vi spenderat hos min familj. Vi åkte en sväng till mormor med och fikade :) Ananaspaj, finns det något godare? Mormors är godast^^
Sen åkte vi hem med tåget, som vi höll på att missa, hade vi kommit 1 minut senare så hade vi inte hunnit med det,men det hade vi räknat med, Kan ju inte stå och vänta på tåget x) haha.

Sen har jag inte gjort så mkt, kollade på filmen på 4:an som jag inte kommer ihåg vad den hette :S Men bra var den, lite sorglig :( 

Imorgon ska jag jobba, 13-19.15
Annars händer det inte så mkt mer..Inte vad jag vet nu i alla fall. Om det är någon som vill hitta på något så är jag ledig tis,ons,lör,sön :) Bara skicka ett sms!!

Nu blir det sängen. 
PUSS

   

.                            
Jag & Gulli på G :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

va söt du är min coco kram mamma

2008-11-17 @ 09:05:47
Postat av: Gullli

Det kan inte bli annat än kul med dig heller Sötnos!! :) Tusen kramar!

2008-11-17 @ 12:16:04
Postat av: Gullli

2008-11-17 @ 16:21:30
Postat av: Gullli

Hej Sötnos! Såg ditt sms, mina pengar på mobilen tog slut. Jag kan komma onsdag och hämta grejerna. Är ledig från skolan hela dagen. Ska vi betsämma då? :D <3

2008-11-17 @ 16:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0