Jeff Dunham

Fy fan vilket skit väder det är ute idag :S Den enda som tycker det är roligt är kissen, alla löv som flyger omkring tycker han är väääldigt spännande :) 
På tal om ingenting så såg jag att det var försent att skicka in kissen till Årets Lussekatt :( Han blev jätte ledsen när jag berättade det x)

Nu sitter jag här med Viktor& kollar på Jeff Dunham, Viktor hade fixat någon julspecial :) För er som inte vet vem han är så kan jag bara säga att ni har missat något!!
Så, vad ska man göra idag då? tänker ju inte gå ut i det här vädret så det får nog bli en städdag :)

Förresten,tänkte göra er lite avis! På torsdag är det bara en vecka kvar tills vi åker till värmen :) :) Ska bli så himla skönt! 

Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Malin

Var fan ska du?

2008-11-18 @ 17:05:20
URL: http://malinbjoerling.blogg.se/
Postat av: Gulli

Vad härligt! :)

2008-11-18 @ 17:36:20
Postat av: sandra

jag vill med ju :(

2008-11-18 @ 20:43:47
Postat av: amandis

det spelar nog ingen roll att du glömde anmäla din kisse till årets lussekatt. vi anmälde alla våra 4, men ingen av dom kom med. de enda som kom med i tävlingen har en snyftig historia bakom sig och det har ju som tur är inte mina älsklingar, och inte din heller hoppas jag? ;)

2008-11-18 @ 22:43:03
URL: http://amaandis.blogg.se/
Postat av: Malin

ooooh, fubbis!

2008-11-19 @ 00:18:36
URL: http://malinbjoerling.blogg.se/
Postat av: Jonathan

Je-Fa-Fa Dunhammmmm

2008-11-19 @ 18:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0