Bakning



igår var Gulli här :) trevligt! Alltid trevligt att träffa henne.. 
Vi bakade & kollade lite på Gulletussan x) haha! Sen visade jag att våran katt kan sitt och vacker tass ^^ Hon blev imponerad! 
Tror kissen gillar Gulli faktiskt, hon är nog en favorit hos honom! Alltid när hon kommer så leker han med henne men inte med mig :( Dumma katt! ;) 

Idag har jag jobbat, 12-19.15
Fått mkt gjort, så skönt!
Imorgon jobbar jag 13-19.15. Men innan jag börjar så kommer Kamilla hit. Hon ska träffa kissen eftersom hon ska ha honom hemma hos sig när vi är i Egypten :) Stackars katt, han kommer få men för livet om han ska vara med henne en hel vecka! haha
Och hon har kommit på ett bra namn med, tycker hon iaf, Frans-Bertil!!! Min kisse är väl ingen Frans-Bertil???

Ne nu ska jag plocka i ordning lite..Sen är det Nytt Läge & debatt senare ikväll:) Vuxenpoäng!

Hejdåå.

Kommentarer
Postat av: Gulli

Haha, "dumma kisse" ;) Han är såå Goo lilla mange :D



Vilket datum hade vi tänkt Ullared? måste kolla så jag inte jobbar den helgen.. har fått extra jobb på LEKIA ;)



Bamse KRAMAR! <3

2008-11-22 @ 18:04:38
Postat av: Coco

SVAR:



haha, våran lilla mange :)



Den 9 dec var det! 290:- kostar det..

Har du, va roligt :) :) Ja för vi måste nog boka snart i så fall..



2008-11-22 @ 18:42:58
Postat av: Gulli

Den 9:e december är det en tisdag, då går jag i skolan.. Pusss

2008-11-23 @ 10:14:32
Postat av: Coco

SVAR



Men kan du inte ta ledigt då? :)

2008-11-23 @ 10:44:10
Postat av: Gulli

Kan kolla upp så jag inte har ngt prov eller liknande den dagen ;)

2008-11-23 @ 15:27:22
Postat av: Madde

Du får ta och lägga in länk till min blog vafan :D Hihi



Hade bra, hälsa hem. Kramar

2008-11-23 @ 20:16:47
URL: http://maddelenes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0