20 december

Jaha då var det snart jul! Bara 4 dagar kvar nu.. Känns inte som jul över huvudtaget. Och inte märks det i affärerna heller, brukar vara smockfullt med folk, men det kan jag inte påstå att det är :S Kanske har krisen drabbat många?

Jag har i alla fall snart handlat alla julklappar, orkar inte lägga ner så mkt tid på det i år..Hade ingen större önskelista heller! Blir väl så när man blir äldre, man uppskattar det lilla man får :) Jag skulle bli glad öven om jag bara fick en tröja eller nått!!

På tal om julklappar så var jag & ellinor ute på Ikano igår efter jobbet och kollade lite :) Dom har ju öppet till 21 :) Köpte en julklapp till Viktor, men sen kom jag på att han kommer ju endå förstå vad jag köpt eftersom jag köpt till mig
 själv oxå, och det var liite avslöjande om man skulle slå in det. Så han fick den igår faktiskt:P Kan ni gissa vaad?
 
Nu är min man nere på netto och handlar grejer till tacos:) Ska bli sååå gott... Har bara ätit en baguette idag så jag är jätte hungrig!! Hoppas han kommer snart för nu äter jag snart upp katten x) 
                                                                                                                                                                             
Hej på er.




Kommentarer
Postat av: Jonathan

Ät inte upp Nebraska!

2008-12-20 @ 21:36:43
Postat av: nina_pd

gott med tacos. min man håller på och fixar fika just nu.det ska bli gott då jag kan inte röra mig från soffan. har fott så ont i ryggen

2008-12-21 @ 14:57:06
URL: http://sestres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0