Home sweet home

Nu är vi hemma igen från Egypten! Vi har haft en jätte skönt vecka, med sol varje dag :) Härligt! 
Vi har mest legat på stranden och solat, och sen har vi faktiskt snorklat iite med! Såg vääldigt många färgglada fiskar, typ "hitta Nemo" fiskar ;) 
Annars kan jag ju bara säga att om det är någon som ska till Sharm El Sheikh så bo på Marroitt beach hotell, jätte fint hotell med trevlig personal! 
En sak vi kom på var att maten var så himlars dyr, typ en pizza för 100:- :O Fast då hade dom lagt till 12% i dricks själva och även nån skatt på 10%. Så gjorde dom överallt.. 

hur som helst så har vi haft det skönt, bilder kommer så småningom när jag har tid att lägga in dom! Jobbar idag & imorn, sen jobbade jag igår med ja. Var lite trött eftersom vi kom hem vid 3 på nattten och jag började 12, fast jag ringde o sa att jag kom vid 13 istället. 

Idag jobbar jag iaf 12-16. 
Och Darin är på stan så det kommer nog bli mkt småtjejer..& min syster då x) haha
Ne men han är faktiskt rätt bra ska jag väl erkänna..

Sen när jag slutat ska jag träffa mamma, kanske går och fikar eller nått.  

nu måste jag göra mig i ordning!
Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Pappi

Wow,

Äntligen en uppdatering av bloggen.

Tyvär är jag lite seg av mig.

2008-12-06 @ 17:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0