27 december

Det är ett tag sen jag uppdaterade nu. Men jag har helt enkelt inte haft tid!

Såhär har vi min vecka sett ut:

Måndag: Jobb 8-19
Tisdag: Jobb 8-19.15                                                                            
Onsdag: Julafton
Torsdag: Juldagen
Fredag: 8-16
Lördag: 8.30-16
Söndag: 11.30-16.15 

Har varit huuur mycket folk som helst hela veckan, inte undra på att man är helt slut i kroppen..
Nästa gång jag är ledig är tisdag :) Ska bli så himla skönt!!
Då ska jag nog städa lite och kanske ta en sväng på stan, har ju inte hunnit kollat nått på rean än :/ Har iof inte så mycket att handla för den här månaden.. Men nästa månad hoppas jag på en FETT BRA lön :) 

Men nog om jobb nu..
Julafton spenderade vi hemma hos mina föräldrar mestadels. Vi var hos Viktors föräldrar på morgonen, sen åkte vi till mina vid halv tre ungefär!
Självklart så hade vi kissen med oss :) Han var lugn hela tiden och tyckte nog om att komma bort lite:) 
Det delades ut lite julklappar med :) Jag fick en kokbok och träningskläder av Viktors föräldrar , hur man nu ska tolka det x) haha! Nevars, blev jätte glad för det, nu kanske jag äntligen får tummen ur röven och börjar träna..

Sen åkte vi som sagt till mina föräldrar, där fick vi julmat! varför måste man jämt äta så man nästan spricker? x) haha
Och vet ni vad.. Tomten kom i år med ;) Det var en väldigt festlig tomte!! 

har tyvärr inte lagt in några bilder än men bilder kommer senare..
Kanske är så duktig så jag tar lite kort ikväll och lägger upp! :)

Men hej då så länge!

 

Morfar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0